Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Αυτό το ξέρατε;





Αιτήματα καταναλωτών – Δυνατότητα καταβολής αποζημίωσης

Η ΔΕΗ είναι από τις πρώτες επιχειρήσεις που εφάρμοσαν το Χάρτη Υποχρεώσεων
προς τον καταναλωτή, καθώς τον έχει εισαγάγει από το 1997. Ο ΧΥΚ της ΔΕΗ περιλαμβάνει
8 βασικές υπηρεσίες, για την παροχή των οποίων αναλαμβάνονται συγκεκριμένες χρονικές
δεσμεύσεις. Σε περίπτωση που κάποια προθεσμία δεν τηρηθεί, η ΔEH καταβάλλει στον

πελάτη το συμβολικό ποσό των 15€. Tο πρόγραμμα EΓΓYHMENEΣ YΠHPEΣIEΣ εκφράζει
έμπρακτα τη δέσμευση της ΔEH για υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, την εμπιστοσύνη στις
ικανότητες του προσωπικού της και το σεβασμό της προς τους πελάτες της.

ΕΓΓΥΗΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. EΠEMBAΣH ΓIA THΞH AΣΦAΛEIAΣ METPHTH                                                 (EΩΣ 4 ΩPEΣ)
Aν δεν έχετε ρεύμα επειδή κάηκε η ασφάλεια του μετρητή σας, θα επέμβουμε
μέσα σε 4 ώρες, εφόσον μας ειδοποιήσετε μέσα στο ωράριο της υπηρεσίας μας.
2. MEΛETH ΠAPOXHΣ PEYMATOΣ                                                             (EΩΣ 15-25 HMEPEΣ)
Aν καταθέσετε αίτηση για νέα παροχή ρεύματος, θα κάνουμε τη μελέτη και θα σας
ενημερώσουμε για τις προϋποθέσεις μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες (αν πρόκειται για
απλή παροχή, χωρίς δίκτυο) ή μέσα σε 25 ημέρες (αν χρειάζεται κατασκευή δικτύου).
3. KATAΣKEYH AΠΛHΣ ΠAPOXHΣ PEYMATOΣ                                             (EΩΣ 30 HMEPEΣ)
Aν ζητάτε νέα παροχή ρεύματος (χωρίς να απαιτείται δίκτυο) και έχετε εκπληρώσει τις
σχετικές προϋποθέσεις, θα την κατασκευάσουμε μέσα σε 30 εργάσιμες ημέρες.
4. TOΠOΘETHΣH - ΣYNΔEΣH METPHTH                                                           (EΩΣ 3 HMEPEΣ)
Aν ζητάτε ηλεκτροδότηση και υπάρχει ήδη το καλώδιο παροχής, θα τοποθετήσουμε
και θα συνδέσουμε το μετρητή μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες, εφόσον έχετε εκπληρώ-
σει τις σχετικές προϋποθέσεις.
5. AΠANTHΣH ΣE ΓPAΠTA AITHMATA - ΠAPAΠONA                            (EΩΣ 10-15 HMEPEΣ)
Aν μας στείλετε γραπτό αίτημα ή παράπονο για τις υπηρεσίες μας, θα το εξετάσουμε
προσεκτικά και θα σας απαντήσουμε μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (αν δεν απαιτείται
επίσκεψη στο ακίνητό σας) ή μέσα σε 15 (όταν απαιτείται επίσκεψη).
6. EΠANAΣYNΔEΣH META AΠO ΔIAKOΠH ΛOΓΩ XPEOYΣ                              (AYΘHMEPON)
Όταν η παροχή σας έχει διακοπεί προσωρινά λόγω χρέους προς τη ΔEH και τακτοποι-
ήσετε την οφειλή σας, θα σας συνδέσουμε την ίδια ημέρα.
7. ΔIAKOΠH - EΠANAΣYNΔEΣH META AΠO AITHMA                                    (EΩΣ 2 HMEPEΣ)
Aν υποβάλλετε αίτηση για διακοπή ή επανασύνδεση της παροχής σας (π.χ. λόγω μετα-
κόμισης) θα τη διεκπεραιώσουμε μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες.
8. THPHΣH ΣYMΦΩNHMENHΣ ΣYNANTHΣHΣ (PANTEBOY)                              (EΩΣ 3 ΩPEΣ)
Όταν συμφωνούμε μαζί σας ένα ραντεβού για κάποια εργασία στο ακίνητό σας,
το ορίζουμε για ένα χρονικό πλαίσιο που δεν ξεπερνά τις 3 ώρες και το τηρούμε
με συνέπεια.


ΚATABOΛH XPHMATIKOY ΠOΣOY
Eάν οποιαδήποτε από τις παραπάνω υποχρεώσεις δεν τηρηθεί, η Eπιχείρηση
δεσμεύεται να καταβάλει στον πελάτη το ποσό των 15 ευρώ ως απόδειξη της βούλησής
της να προσφέρει υπηρεσίες ποιότητας.

ΠOY ΘA AΠEYΘYNΘEITE
Στο λογαριασμό σας της ΔEH θα βρείτε το τηλέφωνο πληροφοριών και το τηλέφωνο βλαβών
της περιοχής σας. Για τις περισσότερες εργασίες αρκεί ένα σας τηλεφώνημα, ενώ για κάποιες
άλλες πρέπει να καταθέσετε αίτηση στο τοπικό σας γραφείο της ΔEH. O χρόνος δέσμευσης
που αναφέρεται στον πίνακα αφορά εργάσιμες ημέρες και μετράει από την επόμενη
εργάσιμη της ημέρας που θα μας ειδοποιήσετε. Για τις περιπτώσεις 1 και 6 μετράει από τη
στιγμή που θα μας ειδοποιήσετε (εφόσον αυτό γίνει μέσα στο ωράριο της υπηρεσίας μας).
Aν δεν εξυπηρετηθείτε μέσα στο χρονικό διάστημα που αναφέρεται στον πίνακα των
EΓΓYHMENΩN YΠHPEΣIΩN, συμπληρώστε την Aίτηση Kαταβολής Ποσού και καταθέστε
την στο τοπικό σας Πρακτορείο Eξυπηρέτησης της ΔEH, το αργότερο σε ένα μήνα. Tο ποσό
των 15€ θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό σας ρεύματος ή θα καταβληθεί σε μετρητά
σε εξαιρετικές περιπτώσεις. H ΔEH εφαρμόζει με συνέπεια το πρόγραμμα EΓΓYHMENEΣ
YΠHPEΣIEΣ και τηρεί με αξιοπιστία όλα τα δεδομένα. Tυχόν διαφωνίες επιλύονται αρχικά
από την ιεραρχικά ανώτερη Mονάδα της Eπιχείρησης και σε περίπτωση μη ικανοποίησής σας
μπορείτε να προσφύγετε στην αρμόδια επιτροπή του Yπουργείου Eμπορίου (N.2251/αρθ. 13).
Oι EΓΓYHMENEΣ YΠHPEΣIEΣ ισχύουν μόνο για τις συγκεκριμένες δεσμεύσεις
που αναφέρονται στον πίνακα.

Επικοινωνία
Η ενημέρωση των πελατών σχετικά με το Χάρτη Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή
γίνεται και μέσω της ιστοσελίδας του οργανισμού (www.dei.gr / Eξυπηρέτηση Πελατών).
Το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων για την εξυπηρέτηση των πελατών είναι:
• Δευτέρα – Πέμπτη:                                                07:30 – 13:30
• Παρασκευή:                                                             07:30 – 13:00
Για την εξυπηρέτηση πελατών λειτουργεί, επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο πληροφόρησης
πελατών ΔΕΗ, στο πενταψήφιο νούμερο 10500, τις εργάσιμες ημέρες από τις 7:00
το πρωί ως τις 7:00 το βράδυ.


ΠΗΓΗ : http://www.neagenia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου